lördag, juni 04, 2011

Redan högsommar?

Alla blommor blommar vilt och man oroar sig för att det skall vara utblommat till midsommar. På balkongen råkade alla mina planterade blommor riktigt illa ut, då jag var på landet i hela två dagar. Fast att jag vattnat dem alla rikligt innan jag åkte såg de erbarmliga ut när jag kom tillbaka i går kväll. I fortsättningen blir det bara dagsturer, iaf om det skall fortsätta och vara så himla varmt och soligt.

Annars har jag varit i datorhelvetet de senaste dagarna. Jag lyckades inte med dubbelkollen, innan jag skrev in _vilken_ disk som skulle raderas. Fattar det inte, med tanke på att jag kollade åtminstone tre gånger att det stod rätt i koden, och ändå det blev fel. Att försöka återställa 800 Gb tar en jäkla tid. Det har hittills tagit minst 72 timmar och då är jag ändå inte klar. *suck*

Inga kommentarer: