söndag, mars 13, 2011

Vad jag har gjort

I måndags var jag på möte med Försäkringskassan och Arbetsförmedlingen och så här långt låter det som det skulle kunna bli en fantastisk nystart. =cD På onsdag skall jag och Arbetsförmedlingen göra en kartläggning av mina förutsättningar och hur vi skall gå vidare med inskolning i arbetslivet. Blir säkert jättekul! (Wow, jag kan inte tro att _jag_ säger något sådant! ;c)

I fredags gick jag till Weibulls på Sveavägen, och köpte nematoder mot de förbaskade sorgmyggen och blomflugorna som irriterar till max. Nu är mina krukväxter vattnade med nematoderna, som skall äta upp den förbaskade ohyran. Biologisk utrotning av små flugfän är inte fel. ;c)

Igår var jag hemma hos kära mor och åt lunch och idag har jag suttit framför datorn hela dagen. Har uppdaterat privat hemsida med lite info om Stormhatt, vilket jag tänkt göra hur länge som helst. Men nu är det iaf gjort och jag känner mig lite stolt, även om mitt snabbskrivande verkar ha försämrats regält. Och hur fasen kan det bli så felskrivet på ord som bara har 3 bokstäver?! Ordens bokstäver kastas runt i helt galen ordning. När jag skulle skriva Gud blev det istället Dug och god blev dog. Undrar om det är en "freudiansk felskrivning" tro? *lol*

1 kommentar:

Lisabeth! sa...

De är ju MSèn för böveln som gör att du skriver fel och inte kan prata ibland och tappar ord! Informetar dom inte om någonting dom nötterna... Kram till dig din lilla hagahäxa!