lördag, april 10, 2010

Lite nervig är man ju

Det är snart dags att gå till läkaren för den första uppföljning efter hjärnblödningen. Gissar att jag mår alldeles för bra, för att få fortsätta att vara sjukskriven. Det ringde t.ex. en jättetrevlig människa från Försäkringskassan i torsdags, bara för att höra hur jag mår. Tack för att du frågar, men vad säger jag? Skall jag erkänna att jag mår jättebra, men får magknip varje gång jag tänker på att gå tillbaka till arbetsplatsen? Jag borde verkligen ta mig i kragen och börja söka nya jobb. Precis som jag gav mig själv i nyårslöfte, men jag kommer mig bara inte för. Har inte ens varit ute på platsbanken för att kolla om det finns något. Visar sig förresten att den är stängd den här helgen, för uppdateringar. Kan det vara ett tecken?! I så fall på vad? Skit samma!!!

Var dag går som den förra. Lyssna lite på Susans vackra röst istället. =c)

Inga kommentarer: