torsdag, april 15, 2010

Dagen så här långt

Idag har jag varit hos distriktssköterskan, för tredje gången, med mitt hål i huvudet. Det har kletats en himla massa kortisonsalva på hålet för att försöka få bukt med det och enligt henne ser det bra ut, men det vätskar sig fortfarande. Vi har nu bokat in en tid hos läkaren nästa vecka för "skrapning av skalle". Inte något att oroa sig för, men allt tar en sådan jäkla tid. Nej, jag borde inte klaga. =cD

Jag har också hunnit tvätta golvet på balkongen. Det var jäkligt skitigt av alla småfåglarna. Nästa år blir det matning utomhus någonstans. Då kanske man slipper totalsanering av balkongen nästa vår. =c)

Annars har jag hunnit babbla i telefonen i två evigheter med TigerHumlan *vinka* och även startat lasagne för morgondagens middag. Lika bra att förbereda sig, eller hur. ;cP Köpte ett jättesött "hundben" som berlock till min mobil. Ja, den behöver också smyckas. Pengarna bränner i fickan igen. *lol*

1 kommentar:

Undertecknad sa...

*vinkar tebax*