tisdag, mars 09, 2010

Lurad?!

Hur kan sjukvårdspersonalen missa att informera om att de taxiresor de anser att man skall åka, också kommer att kosta en pengar? Jag har aldrig varit sjukskriven på detta sätt förr, vilket innebär att det inte är självklart att det kommer att kosta mig mer pengar. Pengar som jag faktiskt inte har, vilket jag också upplyst dem alla om. Nu fick jag räkningen som låg på 965kr. Dessa pengar finns ju inte. Vad gör man? Jag har suttit i telefonen i över en timme och blivit kopplad fram och tillbaka eftersom ingen vill ta ansvar. Ingen vet vad som skall göras. De har erbjudit mig att betala på avbetalning, men jag vill ändå få någon sorts information om hur de tänkt. Om jag räknat rätt har jag snart gjort av med 2000 kr i sjukhusräkningar och mediciner. Det är ju tur att man har hjälp från familjen. =c)

1 kommentar:

elin sa...

man ska va rik å frisk för att ha råd å ork att vara sjuk...

kram!