måndag, juni 01, 2009

Födelsedag och blodvite


Idag fyller sonen 8 år och det firades med en avskalning. Naken behöver han ju vara i denna förjävliga värme. Det gick fantastiskt bra... Ända tills jag upptäckte blodet på handen. Kunde inte hitta några vanliga saxsår på mina händer, men upptäckte tillslut att jag lyckats saxa vovve. Hade klippt honom i den lilla hudfliken som han har på insidan av örat. Numera är det dock hade, eftersom jag resolut klippte av hela fliken då den ändå var nästan helt av. Fy fan vad jag är klantig. Bullen verkade dock inte bry sig. Inte ens när jag tvättade honom ren, från blodvitet, brydde han sig. Nog känner man sig dum alltid. Också ett sätt att fira födelsedag på. Stackars älskling. :'(

Han blev i alla fall väldigt snygg och han har både fått glass och morot för att döva mina skuldkänslor. Han verkar vara lika glad som vanligt. :-)

Inga kommentarer: