onsdag, juni 10, 2009

Att må dåligt på jobbet

Jag har igår och idag verkligen försökt hålla mig till de instruktioner jag fått via mejl. Förr har jag aldrig brytt mig, men nu tänkte jag faktiskt försöka. Alla de kunder som jag skulle ha kunnat hjälpa, har jag nu fått lov att be dem återkomma själva och NEJ jag kan inte ringa upp om kontantkortet tar slut när de väntar.
Gissa om jag mår dåligt nu. Plötsligt förstår jag vad mina kollegor pratar om när de ondgör sig över "dumma" kunder. För nog fan blir de dumma när de blir omkringskickade i systemet och inte får någon hjälp eller uppföljning av oss på supporten. Jag blir ju till och med förbannad på mig själv, när jag hör vad jag måste säga till dem. *suck*
Jag undrar om uppdragsgivaren verkligen vet vad vi utsätter deras kunder för?

4 kommentarer:

Anonym sa...

det vet dom säkert...
:-(

Lizze! sa...

De vet dom, men dom skiter fullständigt i de, pengar in är allt som gäller... Tyvärr..

elin sa...

Om man tvingas trampa på sina egna värderingar etc så spyr man på sej själv till slut!
jag avskydde att vara polis/tjatragata på dagis - och du är fenomenalt serviceminded!! klart du mår taskigt över att kundernas behov betraktas som oväsentligt!

Monica sa...

Money rules, tyvärr