onsdag, oktober 11, 2006

Livets bakslag

Min fantastiska arbetsgivare har ändrat mina arbetstider. Detta innebär att jag förlorar 800 kr i månaden och dessutom börjar en timme tidigare på dagarna. Pengar och tid och helvete alltså. Kan inte påstå att jag är speciellt lycklig över detta. Fick dessutom gå kurs igen. Börjar alltså 5 timmar tidigare i 2 dagar. På kursen får än en gång veta att mitt syfte är att SÄLJA MER!!! Jag är ingen säljare. Sökte detta jobb eftersom de gick ut med att det inte var ett säljjobb utan ett supportjobb, men det var inte med sanningen överensstämmande och värre har det blivit. Jag klarar inte det här.

Stickar ännu en Birdseyesjal av restgarner. Började göra pärlmuddar, men orkar bara inte hålla på med detta pillgöra. Letar febrilt efter nya mönster att sticka, men de kostar alla pengar och just nu känner jag verkligen inte för att göra av med några.

Har fortfarande inte bestämt mig för hur jag skall göra med tvn.

Tack goda gudinna för alla de olästa böcker som ligger i min bokhylla!!! Jag blir alldeles len i själen när jag tittar på dem.

Inga kommentarer: