måndag, oktober 30, 2006

It's not easy being green...

Hittills idag har Bullen kräkts minst 6 gånger. Just nu ligger han under skrivbordet och magen knorrar något alldeles förskräckligt. Han åt skit i Hagaparken igår så jag gissar att det är därför.
Jag gick till jobbet, men kom inte längre än till pendeln. Jag vände och gick hem igen. Tar ut några av mina inarbetade timmar. Jag vill inte sitta och ha ångest för min son på jobbet.
Ska med sonen på återbesök hos kotknackaren nästa vecka. Förra dejten gjorde susen.
Har beställt tid hos hundfrisören nästa vecka så vovven blir fin innan det blir för kallt.
Skall till doktorn på koll av diabetesen imorgon. Tänker passa på att fråga hur många kilo jag måste gå ned för att få ta bort åderbråcken.
Kommer att försöka komma ihåg att avbeställa återbesökstiden hos hudläkaren. Verkar vara på rätt väg där.
MÅSTE HITTA ETT NYTT JOBB!
Har bestämt mig för att helt skita i att skaffa den där tvn för 20 000 kr, även om det inte är jag som betalar.
Har beställt tid hos tatueraren. Kommer att kosta någonstans runt 2000 kr, men det är det värt.
Har sett hela säsong 2 och de avsnitt på säsong 3, som hittills sänts, av CSI NY. Detta fast att den versionen av serien faktiskt är ganska tråkig i längden.
Såg även en fantastiskt cool serie (Smith) med Ray Liotta i huvudrollen. Tre avsnitt som gav mersmak och förväntan inför fortsättningen. CBS har dock lagt ned serien utan vidare förklaring och det finns så vitt jag vet inga planer på att sända de återstående tre avsnitten. SATAN!

1 kommentar:

Anonym sa...

tänka sig vad lite skit i maskineriet kan göra. Hoppas han blir bättre snart!

Hitta jobb, jo tack. vore ju helt underbart... fast å andra sidan är det rätt underbart att vara hemma också... så länge man har pengar... attans att det alltid ska vara någon hake med allting.