torsdag, september 06, 2018

Loke och tibetanska grejer

Han har tillfrisknat och ansågs fullt frisk idag, när jag sett att hans avföring var ok. Han har heller inte matvägrat sedan han mådde som värst. Canikur är faktiskt riktigt bra och lugnade ned magen riktigt snabbt. Nu är allt lugnt i familjen igen.

För att fira gör vi av med lite pengar. På Rennerbroderis hemsida hittade jag jättefina metallskyltar. Beställde en Tibetansk Spaniel med väggfäste för alldeles för mycket pengar, men nu när jag fått den, ångrar jag mig inte ett ögonblick. Inte nog med det, jag gick dit och beställde hyllkonsoler, med Tibetansk Spaniel som accent. Jag hade ändå tänkt gå och köpa mig smideskonsoller, men varför inte köpa något mer rasrelaterat? Alltså skickade jag iväg beställningen och väntar på att de skall anlända. Får bara fråga någon som kan borra upp dem i min betongvägg, då jag lyckats lustmörda min egen borr. *lol*

Inga kommentarer: