lördag, juli 19, 2014

Lite ledsen blir man nog

Datorn och jag kommer inte överens och nu har han helt lagt ned verksamheten. Jag har kollat alltså går att kolla, men får fortfarande inte igång honom. Elen slår på och alla grejer lyser i honom men inget annat. Inte ens tangentbordet vaknar ordentligt och inga kortkommandon, som skall göra att man kommer in bakom scenen, funkar. Det är möjligt att jag kvaddade cpu:n när jag försökte kolla den, men det kan jag inte se eftersom jag antagligen skulle kvaddade den mer om jag försökte. Jag har ingen som kan, eller är villig, att hjälpa mig vilket gör att jag nu sitter här och svär. :'( Om jag hade finanserna skulle jag fan i mig gå ut och köpa mig en ny. *suck*

1 kommentar:

Undertecknad sa...

Ah bejb, känner med dig! Önskar också bättre finanser. Min dator är oändligt seg när jag ska wowwa och jag börjar oroa mig för att den snart lägger av också. Påminde mig just att jag nig ska spara ner bilder och annat på externa hårddisken så inget försvinner *springer iväg så tanken inte försvinner igen*

Pözz