torsdag, november 07, 2013

Planer inför helgen

Som vanligt planerar jag en massa att göra denna helg. De där lökarna jag köpte ligger och skriker på uppmärksamhet. Den kvarvarande japanska lönnen måste också i marken och nu måste jag flytta rosen. Den nya boden ska få hyllor uppsatta och alla grejer måste in. De håller på att regna bort på verandan. Vi får se hur mycket av detta som faktiskt blir av. :-)

Idag fick jag det officiella beslutet på att jag inte kommer att få någon livränta då FB inte anser att min hjärnblödning orsakats av något som hände på min arbetsplats. När jag tänkt igenom det hela insåg jag att jag inte orkar bråka om det och lät det bero.

Min sjukersättning kommer att vara giltig till september 2016. Då måste det utredas om jag mirakulöst tillfrisknat från MS, annars köra de vidare på det inslagna spåret.

Inga kommentarer: