onsdag, oktober 23, 2013

Lite oro

Lite ont i pannan. Känns som att en bula, men jag har inte slagit mig. Gör ont när man tar på den, men jag ser inget speciellt. Jag kan dock känna att jag är svullen där det gör ont och smärtan strålar ned mot ögat. Mamma tyckte att jag skulle ringa doktorn. Gjorde detta och fick instruktioner om att gå till vårdcentralen. Ringde dem och jag fick tid redan idag om några timmar? Att de svarade i telefonen direkt och hade tid åt mig redan samma dag höll på att ge mig en hjärtattack bara det. Har aldrig hänt förut på någon annan vårdcentral. =-0

Lite mesig känner jag mig, men tydligen ska man vara sådan enligt morsan.

Återkommer med resultatet.

***Uppdaterat***

Läkaren på vårdcentralen kunde inte lista ut vad det var för problem. Alla gissningar han gjorde gick ut på att det kunde vara något som möjligen gick ut på att jag skulle ta pencelin. Efter att ha diskuterat detta, kom vi fram till att avvakta. Han ringer upp mig på fredag och för att kolla om det blivit någon förändring. Vi får se hur det går.

Inga kommentarer: