onsdag, maj 29, 2013

Lite uppdateringar

Loke mår bra efter kastreringen och verkar vara ganska oberörd av förlusten av bollarna. Idag har han till och med försökt sätta på en löptik. Enligt honom är han fortfarande en hel man. Hoppas bara inte chocken blir allt för svår när hormonerna tagit slut.

Mamma kom hem från sjukhuset i söndags, vilket underlättade för mig när jag själv skulle på besöket hos en totalt otillräcklig kurator. Skälet till att jag gick till henne var att hon skulle hjälpa mig med ansökan för permanent 50% sjukskrivning och på tre träffar fick vi ihop ett papper med en lång lista av sånt som var fel på mig. Knappas något jag behövde hjälp med. *suck*

Mammas problem, som gjorde att hon åkte till sjukan igen, var enligt läkarna fortfarande inflammerad bukspottskörtel. Mamma säger dock att det inte kändes så, men vem vet. Hon är iaf hemma igen.

I nästa vecka skall jag till Neurokirurgen för att prata om att skruva ur skruvarna som sitter i min skalle. De är oerhört irriterande och gör konstant ont. Vi får se hur det går.

Inga kommentarer: