måndag, december 31, 2012

Pepparkakor och leksaker

Efter ett totalt misslyckande i pepparkaksbakbranschen sitter jag nu här med min nya leksak, som än så länge fungerar utmärkt, till skillnad från det tidigare försöket. Ni som följer min blogg kommer antagligen ihåg mitt försök med en Asus TF 300 surfplatta. Den hade flera olika maskinvarufel och tillslut fick jag leverantören att låta köpet gå tillbaka. Sedan dess har jag mest suttit och surat över surfplattor i gemen och Asus i synnerhet. Problemet var ju då att jag fortfarande ville ha en padda. Vad göra?
Efter att denna gång faktiskt läst på en hel massa bestämde jag mig för att våga mig på en ny Asus. Denna gång blev det dock en något mindre modell. Nexus 7, med 32Gb inbyggt minne. Liten, relativt enkel och inte så mycket krimskrams. En slösurfplatta och inte mycket mer. Så här långt är jag nöjd. :-)

Inga kommentarer: