lördag, juli 23, 2011

Bära valp

Imorgon skall jag få skjuts till Bromma för att titta i zooaffären om de har ett bärsele att frakta valp i. Jag kommer ju som vanligt cykla och promenera en hel del och då kan ett sådant vara användbart. Valp får inte gå för långt första tiden och den nog är säkrare i selet än cykelkorgen enligt mig. ;c)

Namn på vovve är bestämt. Vilken av dem det blir är fortfarande öppet, men han kommer iaf att heta Loke och jag tycker nog att de dagar, som är kvar före hämtningen, är alldeles för många.

6 kommentarer:

Lizze! sa...

Haha! Jag sa ju Loke och du bara vÄÄÄÄÄgrade! ;o) Men han är fin, den silver! :o)

LupaVarg sa...

Jag kan väl också få ändra mig, om jag vill! ;cP

Monica sa...

Den där Tabac ser ut att kunna ge dej en match;-)))

Undertecknad sa...

Loke, underbart! ser fram emot att få träffa honom. fast jag kommer bli sjuk av avund... vill också vara modig som du..

Anonym sa...

Grattis till en Tibbe, som är en mycket trevlig ras, men se upp för vargen när ni är ute, och ha inte Loke lös!

LupaVarg sa...

Tack för lyckönskningarna och varningen. Tyvärr bor jag inte i ett vargrevir, vilket innebär att de enda rovdjur jag behöver se upp med är de amstaff/pitbullblandningar som är så populära i området.