torsdag, februari 10, 2011

Zombies

I slutet av januari anmälde jag mig till en kurs på ABF. Det var Att överleva en zombiekatastrof och jag tyckte det verkade kul eftersom man aldrig vet vad som händer. ;c) De skickade ett svar och hälsade mig välkommen till kursen och berättade att de skulle skicka en faktura på kostnaden. Ännu har inget hänt så idag tog jag mig i kragen och ringde. Visade sig att jag var reserv. De hade fått över hundra anmälningar och har utökat kursen till två, men behöver egentligen tre, eftersom det fortfarande väntar 37st på att få en plats. Kanske får lov att köpa boken istället och utbilda mig på egen hand. ;cP

2 kommentarer:

Monica sa...

Det lät väldigt intressant, hoppas du kommer med;-)
Nu bor jag mitt i vargland och är inte det minsta rädd för att dom ska äta upp mej eller vovvarna, lyckan vore ju att få se någon.
Söt pirat ja visst, har inte sett det på det viset.
Tack för tummhållningen/KRAM

Undertecknad sa...

haha underbart

hoppas de fixar ytterligare en grupp så du får ta del av zoombiernas diskution