torsdag, februari 17, 2011

Mer minne

Ni som redan vet att jag har köpt mig en ny mobil, vet kanske också att jag vill ha MER minne än de 8Gb som följde med. Har sedan mobilköpet surfat runt och funderat på om jag har råd och tillslut tog jag mig i kragen och beställde. Endast fem minuter efter att beställningen är lagd ringer telefonen och Anders undrar om jag verkligen beställt rätt. Efter lite dividerande kom vi fram att Anders visste bäst och jag ändrade min beställning. Han sa då att om vi hade _väldigt_ mycket tur kunde jag få minnet till idag, men om vi bara hade vanlig tur skulle det dyka upp imorgon. Med tanke på att beställningen lades på onsdag, vid middagstid, tyckte jag inte att det var så mycket att orda om och tackade så mycket för hjälpen. Kl. 10:15 i morse ringde Anders och talade om att minnet fanns på plats att hämta. Vips kasta sig iväg och nu sitter jag här och lägger över ALL musik och film/tv jag vill ha på min mobil. Yipeeeeeeeeeee!
Tack till http://www.128bit.se/ och Anders i Tallkrogen, för ert snabba och servicemindade jobb.

Inga kommentarer: