torsdag, augusti 13, 2009

Ångest

Jag oroar mig för min vovve. Han blir inte bättre. =c( Fortfarande ont i magen och diarré. Han verkar dock inte må dåligt. Pigg och klar i blicken. Han får inte sin smärtstillande medicin just nu, eftersom den kan göra problemet med magen värre, men gör att han inte är lika alert i rörelserna just nu. Han äter dock medicin för magen och även ett dietfoder. De senaste två dagarna har han dock inte tyckt att den maten duger. Äter tillslut allt ändå, men är inte glad. ;c) Första blodprovet visade inget och veterinären skall nu kolla värdena för bukspottskörteln. Jag väntar på besked i dagarna.

Jag har ångest. =c/

3 kommentarer:

Monica sa...

KRAM vi håller tummar o tassar för att han blir pigg igen.

elin sa...

tummar och allt annat!...

Undertecknad sa...

här hålls också tummar och allt möjligt för att Bullen ska bli frisk

kram