måndag, september 08, 2014

Orkeslös med träningsvärk

Måste komma ihåg att stretcha efter rabattfixandet. Jag har så ont att jag knappt kan röra mig, men rabatterna börjar se helt ok ut på min uteplats. Nästan färdiggrävt med stenlagda kanter. Blir jättefint. Rostornen är snygga och det kommer att bli underbart vackert även nästa sommar.

Fortsatt sjukskriven till och med sista september, men ska på besök nummer två hos den där innebandyklubben jag sökt jobb på. Vi får se hur ser går, men det har varit riktigt trevligt att träffa dem i vilket fall som helst.

Loke har fått borrelia. Han går på piller och verkar må superbra igen, iaf om man ska döma efter hur Ymer blir översprungen i leken. Ymer är anmäld till två utställningar och den första är nu i helgen. Ska bli kul att se vad han får för kritik. Jag kommer helt klart få D-, men jag hoppas att jag inte sabbar det för honom. Han ska ju kanske till och med bli avelshanne. :-P Ögonspegling för honom på måndag och då ska jag be dem skriva ut de där tabletterna för att slippa fästingar. Vill försöka undvika flera borreliafall i familjen.

Inga kommentarer: