måndag, april 16, 2012

Vad har hänt sedan sist?

Jag har tagit bort alla grenar från min uteplats. Det blev fyra vändor till kompostcontainern på andra sidan området. På varv nummer 2 blev Loke attackerad av två stora blandrashundar. De gick båda kopplade, men de som höll i kopplena var två små barn, vilka självklart inte orkade hålla emot. Loke överlevde och klarade sig skadefri, men det var mer tur än skicklighet. De vuxna i sällskapet frågade inte ens om det gått bra utan ojade sig mest över sina ungar. Jävla idioter! Ingen bra början alltså. :-/


Enligt min far är lägenheten inflyttningsbar i nästa vecka. Jag har mejlat flyttgubbarna och frågat om de kan packa och flytta mina grejer på måndag. Det kanske faktiskt blir av. :-0

Jag håller tummarna. :-)


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 kommentar:

Undertecknad sa...

håller också tummarna

men hoppas att de där hundarna bara var på besök så ni slipper dem i fortsättningen..