Muntlig varning från min jävla TS. Jag hade berättat för en kund att vi inte kunde sitta för länge i samtal med kunderna, eftersom vi bara har ett visst antal minuter som samtalen får ta. K blev arg och propsade på att få numret till min arbetsledare, men det får jag ju inte lämna ut. Tillslut mejlade jag min jävla TS och lämnade kundens telefonnummer så att han kunde bli uppringd.
Idag fick jag alltså en muntlig varning av min TS. Man får ABSOLUT inte berätta för kunderna att vi har tidspress på oss i vår hantering av dem och deras ärenden.
Det är lika roligt varje dag.
3 kommentarer:
Vilken är din arbetsgivare?
Det tänker jag inte längre tala om på bloggen. Erfarenheten har lärt mig att man inte får nämna företaget vid namn, eftersom man då kan bli avskedad. Jag tänkte sluta där av egen kraft och inte bli utslängd. =c)
woho ännu ett slag i sk kundservice.
Du måste lära dig att inte sätta kunden i första rummet OCH inte vilja ge service. när du lärt dig det är du som klippt och skuren för ett jobb inom kundtjänsten
Skicka en kommentar