lördag, maj 02, 2020

Tusentals underskrifter

Idag har köpekontraktet undertecknats med tusentals underskrifter och signaturer. Kramp i handen och jag inser att det var bra längesedan man skrev för hand. Nu är det gjort iaf och de nya ägarna flyttar in den 29:e juni.
Tills dess skall jag gräva upp en del växter, som jag vill ha med mig. Jag och köparen kom överens om att jag kunde ta med önskade växter, vilket gjorde att jag idag var och köpte krukor och jord, för över 2 000 kronor. Hoppas att de överlever utvisningen till kruka.
Har annars suttit och gått igenom annonser på hemnet.se, men har ännu inte hittat något som verkligen talar till mig. Det är bara att ta nya tag imorgon. Då skall jag också försöka komma ihåg att ringa och säga upp en del abonnemang. Försökte göra det via internet, men se det gick inte. De vill antagligen att jag skall ringa och säga upp grejerna, så de kan försöka få mig att stanna kvar. *suck*

Saker att säga upp:
Bredbandsabonnemanget
Elen
Hemförsäkringen
Dosan för reklamavläsning

Inga kommentarer: