fredag, april 03, 2020

Sorgligt i-landsproblem

Jag har haft tre visningar så här långt. De första två kom det endast en person till och den tredje var för en ensam individ. Ingen har känt sig manad att lämna något bud och vi kommer att ha en fjärde visning nu på söndag, för att se om vi kan få igång något. Gissar dock att alla bostadsaffärer läggs på is, iaf så länge alla är rädda för COVID-19. Alltså har jag ännu en gång haft en maximal otur. Jag skall fortsätta att titta på något annat boende och har en visning nästa vecka, men det verkar inte som om jag kommer ha råd att flytta. Jag vet bara inte hur jag skall komma härifrån på ett vettigt sätt. Allt har gått så fort och nu även åt helsike.

Vreden och frustrationen gör mitt liv argt och otrevligt, vilket tyvärr går ut över hundarna, vilket verkligen inte är ok. Jag mår så himla pissigt, men jag kommer som sagt inte härifrån.

Inga kommentarer: