lördag, juni 05, 2010

Idag

Idag gick jag till Hagaparken för att titta på hundar. Det finns en förening som heter Hundar utan hem och de brukar visa upp sig varje sommar i parken. Man får då en chans att bekanta sig med hundarna, och kanske bestämma sig för att senare ta med en hem. Idag var det mest småhundar på plats.

Efter promenaden och glassätande, har jag suttit i soffan och tittat på lite skräptv. Funderar på om jag skall göra något, men kan inte ta mig kraft för att hitta på något, vilket kommer att resultera i mer skräptvtittande. ;c)

Annars väntar spruta nr. 3, med full dos den här gången, och en recension av detta följer när jag vaknar upp igen.

1 kommentar:

Undertecknad sa...

åh missade jag små hundar utan hem.... det r ju där min älskling peggy finns... fast hon är nog inte i sverige tror jag....

kram på sig


ps ordverifieringen blev "microb" hehe