söndag, oktober 14, 2007

Handfästning

Igår höll jag min första handfästningsceremoni. Jag var ganska nervös. Hade skrivit och filat på texten, men lyckades självklart inte alls följa den när det väl var dags. Enligt brudparet och gästerna blev det ändå jättebra och alla var nöjda. Jättekul!
Idag är jag helt slut. All den där spänningen och den fantastiska middagen efteråt tog ut sin rätt. *skrattar* Vilka otroligt trevliga människor det var där. Kul att höra alla talen och se fotona från möhippan och svensexan. Brudgummen fick leka riddare på sin svensexa och fick en del stryk av en gammal vän till mig. Riddar Brandon gjorde processen kort med honom. Brudgummen pratade om detta som en stor upplevelse, så han hade nog kul. Även om det nu cirkulerar bilder på de fantastiska blåmärkena. *flinar*

3 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till att de gick bra! Jättefin klänning, antar att du sytt själv. puss!

Anonym sa...

Vad spännande! Förstår om du var nervös, och skönt att allt gick bra! Håller med föregående talare, verkligen vacker klänning!

Anonym sa...

Hej/MM

Utför du handfästningar?

Det skulle vara trevligt om du kunde höra av dig till mig.

ninachristianson80@gmail.com

MVH/ BB

Nina