fredag, november 11, 2011

Hur går det att jobba då?

Jag och Loke börjar komma in i rutinen med att gå upp tidigt varje morgon och åka till jobbet. Loke har iofs lite svårt att förstå charmen och vissa dar äter han inte ens frukosten. Han anser helt klart att jag är galen, som går upp kl. 05:15 varje morgon. Orkar inte ens börja gnälla när jag varit borta från sängen "för länge" vilket han gjorde förr. Djuret har dock inte slutat att gnälla under bussturen, men vi sitter oftast längst bak vilket i sin tur gör att motorn, för det mesta, överröstar. ;-)
Upptäckte förresten idag att Lokes "skugga" helt verkar ha försvunnit? Vad blidde de då då? Det blidde en blondin. Det blir aldrig som man tror. *lol*

Idag blir min lgh fotograferad inför försäljningen. Har städat som fanken och det såg ganska ok ut när jag gick i morse. Hoppas det blir bra bilder. Mamsen skall vara fotografvakt, eftersom jag inte ville "be" om ledigt för annat än läkarbesök. Åtminstone inte redan under den första månaden.

Hundgrinden är förresten en strålande succé, förutom att jag varit snubblande när att göra en frivolt, när jag inte lyft fötterna tillräckligt högt. Gymnastisera mera alltså!;-D

Glömde ju alldeles bort att berätta att DHL ringt och bett om ursäkt på sin underleverantörs vägnar. Jag blev alldeles chockad och glad av deras servicetänkande. Det tackar vi för, men om det blir någon ändring på hur personalen på utlämningsstället beter sig kommer jag nog aldrig få veta. Tänker nämligen aldrig gå dit igen.

Inga kommentarer: