tisdag, mars 10, 2009

Idioti på jobbet, snö och annat

Idag fick jag sitta med "säljledaren" för att visa framfötterna med försäljningen. Ni kan ju gissa hur det gick. Efter att ha fått höra det jävla tjatet höll jag på att krevera. Jag klarar bara inte det där säljsnacket. Har lyckats sälja en del av ren tur, men det duger inte. *suck*

Såg ni all snö som föll idag?! Perfekt väder för min ny, fina, jacka. =cD Vovven och jag bara älskar detta väder. Jycken sprang som en galning och skrämde skiten ur diverse hundar och deras ägare. Vansinnesfärden gjorde mig alldeles utmattad, men vovven var så himla lycklig. Lite för mycket plusgrader bara. Det innebar att vovve hade snö i tennisbollsstorlek runt fötterna. Inte så kul för honom, men han verkade inte lida. Värre var det för mitt vardagsrumsgolv, som sedan fick leva med fuktig hund. =c)

Annars allt väl.

Inga kommentarer: